Tuesday, March 1, 2011

Turban Modelleri












    Bu sezonun Kışlık Türban Modelleri yani baş örtüsü modelleri oldukca renkli girildi. islami giyim denince kapalı modeller yani tesettür eşarp ve tesettür pardüsü modelleri şik olmayı isteyen bayanların vazgeçilmez tercihi oldu. Tesettürlü modeller genelde elti insanların yani sosyetinin taktığı türban modelleri ve gene sosyetik insanların türban bağlama modelleri tercih edilenler arasında. türban takma modelleri ve Çeşit çeşit türban Modeleri tesettür sitemiz olan yenimoda.bolgspot.com da tesettür giyim in ve iç çamaşırı giyim mazalarının adreslerini bu konudan önceki konuda sizlere vermiştim. Tesettur modası ve gıyım tarzı olarak en çok beğendiğim ve en güzelleri tesettürlü nişanlıklar olduğunu şüşünüyorum. Tesettürgiyim kapalı gelinlik ve nişanlıklar bu bahar tüm markalar birbirine iddialı tarzda yeni modalar çıkaracaktır. Tesettür gelinlik Modellerini bu konudan sonraki konularda takip edebilirsiniz. Bayan nişanlık ve Erkek nisanlik Modellerini gene kapalı gelinlik Modelleri Takip edecektir.
    islami nişanlık giyim modelleri olarak abiye elbiseler ve düğünde giyilebilecek tesettürlü bayanlar ın tercihi olan türbanlı gelinlikler tesettür camiasında çok satılanlar arasında olduğunu biliyorum. Türban elbise satan ve turban giyim magazalarında çalışan turbanli arkadaşlarım mevcut bu bilgileri onlarla yaptığım mülakatlardan elde ettim. Bu Mağazalarda çalışan arkadaşlarım türbanlı foto galerileri oluşturmandada bana yardımcı oldular. Türbanlı resimleri temin ederken Mini etek giyen bir arkadaşımda destek oldu bana Bu arkadaşlarıma huzurlarınızda sonsuz teşekürlerimi iletiyorum. Sevgili Elif ve Banu. pardesü başı kapalı bayanlarında en çok tercih edilen giyim moellerindendir, gece kıyafeti denince müsbet mütevazi giyim olarak bu resimlerdeki ve fotoraftaki bayan mankenlerin sunduğu gipür lü güpür takılı eşarplarla oldukca canlı renkli ve sade renkli kıyafetler ve elbiselerle geniş bir kreasyon ve kolleksiyon sunmaya çalıştım siz sevgili ziyaretcilerime.
    Yazları Gidilebilecek tesettür otel ve Tesettür Modellerin adreslerini birazdan sizler vereceğim bu hotel ler kesinlikle tam sizlere göre. Türbanlı ve kapalı bayanların gidebileceği yerler buralar olacaktır eminim. Bu otel ve modellerin mağazalarında eşarp bağlama eğitimide verildiğini duymuştum. Ayrıca Erkek ve Bayan ceketÇeşitleri Erkek takım modelleri Damatlık modelleride bu mağazalarda satıldığını biliyorum.
    Genç kızların kına geceleri ugoza eşarp takmaları genelde sonbahar ilkbahar kış ve yaz sezonlarında yaygınca giyinmeyi tercih etmektedirler.
    Gelelim eşarp bağlama şekilleri ne gelince sıra 2009 tesettür modası denince tabiki eşarp bağlama türleri akla gelmektedir. Bu konudasizlere en fazla yardımcı olacak bir mağaza söyleyeyim Tabiki bu aydan tesettür dür. bayan tesettür denince aydan ve tekbir giyim akla gelir değilmi. en güzel tesettür tekbir giyim tesettür mağazalarında satılmaktadır. tekbir tesettür fiyatı genel olarak uygun fiyatlı ürünler satmaktadırlar. tesettür abiye ve tesettür elbise fiyatlarından bazıları 150-200 TL olduğunu geçen magazanın birinde gezerken aldım. tesettür elbiseler in tesettür giyim modelleri ve tesettür kıyafetleri tesettür mağazalarının en fazla satılan ürünleri olduğunu bu gittiğim mağazada öğrendim. Bu sezorun Tesettür moda giyim tarzları tesettür modasi bakımında canlı renkler ve yenimoda isimli blogumuzdaki gibi tesettür resimleri yer almaktadır. tesettürlü moda giyim denince internette ise www.yenimoda.blogspot.com, www.tesettür.com ve tekbir.com.tr siteleri akla gelmesi lazım. MUTLU ve TESETTÜRLÜ GÜNLER DİLERİM.Source URL: http://hayleyatwellstuff.blogspot.com/2011/03/turban-modelleri.html
    Visit hayley atwell for Daily Updated Hairstyles Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive