Tuesday, March 1, 2011

Adil Isik abiye modelleri Adil Isik Yaz Modası


    Adil Işik abiye Modelleri Adil Isik Yaz Modası


    Ünlü bayan giyimde moda olan markaların başında gelen Adil Işık 2009 ilkbahar modası ürünleri ve yazlık bayan abiye elbiseleriyle oldukca iddialı bir giriş yaptığı gözüküyor. Bu konumuzda sizlere Yazlık Adil IŞIK elbiseler in değişik kreasyonlarını sunuyorum. Rüzgar estikce havaya kalkan etek tarzı ile çılgın genç kızların kilotlarına kadar göztareceğine benziyor. Sert esen rüzgarda Uçuşan elbise resimlerini ve renkli yazlık kreasyonları bu elbiseler arasında bulabilirsiniz. Adil ışık satan mağzalar genelde büyük şehirde ankara ve istanbulda olduğunu biliyorum fakat adil ışık elbise fiyatı ne kadar derseniz inanın benim ilgi alanım olmadığı için bu tür entareler hiç araştırmadım fakat fiyatını merak eden olursa yorumlar bölümünde yazsınlar izmirde gidip sorayım satan mağza nın birisineb. Aşırı abartılı Adil ışık abiye modelleri bu bahar ve yaza damga vurdu bile benim için. Sade ve şık bayanlar için ideal ve güzel bir koleksiyon. Umarım sizler begenirsiniz. Ben pek beğenemedim ama. Hoşcakalın.Source URL: http://hayleyatwellstuff.blogspot.com/2011/03/adil-isik-abiye-modelleri-adil-isik-yaz.html
    Visit hayley atwell for Daily Updated Hairstyles Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive